Tuesday, January 24, 2012

sUpRiSE pARtYfOr AiSyah

Assalamualaikum..


Ini cerita tahun lepas.. haha. Baru sekarang nak kongsi dengan korang coz tadi tertiba teringat pasal Aisyah dan Bella. Aisyah ada sent masj kat aku ckp hari ahad p la rumah dia. Dia ada buat makan2 cikit. Kebetulan aku dan Bella tak bolah pi. So, kitorang rancang suprise party kat Aisyah. Aku dan Bella dapat idea tu pukul 12 tengah malam..haha..(kantoi tak tido lagi)Al-maklumlah hari tu merupakan hari-hariterakhir aku dgn Bell.


Esok petang tu kitorang pun pergi la rumah dia. Tapi mak dia tahu. Mak dia sipa buat bihun goreng, kuih and many more. Memang sporting habis..THANKS Cik Dilla kerana menjayakan misi kami..huhu..ni aku ada sertakan untuk korang saat2 kitorang menyeprisekan Echa.


kek yang mak aku buat, tap mak aku ckap je masuk itu dan ini.. aku yanng mixer benda alah tu..(nak jugakk)

Muka Echa yang terkejut beruk!! ^_^

Echa n Bella

Echa n Aku

p/s: Just enjoy the moment until it end. Then you will know how good it was


No comments: