Friday, January 13, 2012

SabTu pUn SeKoLAh..

Assalamualaikum..

Hari ini kena gi sekolah coz ada gotong - royong perdana. Al-maklumlah baru buka sekolah..psti banyak sarang-sarang tikus yang perlu dibersihkan. Kan? haha.. macamlah aku yang bersihkan semua tu. Hari ini budak-budak kelas aku rajin mengecat kelas. Op kos termasuk sekali dengan aku. Nasib baik cat kapur je. Kalau tak pasti lenguh jari-jemari aku nak sental baju sukan ni. By the way, sapa kata mengecat tu benda yang senang? Lenguh tangan dan jari jemari tau. Aku bukannya tiap-tiap tahun tukar kaler rumah aku ni. rumah aku satu kaler jerr. Iaitu...PUTIH.Raya ke takraya ke sama jerr. Bila dah kat sekolah nak kena cat, tu yang semangat tu. Tapi bila dah separuh mengecat mula rasa sakit belakang la..apa la. Tapi tak pa tu semua kenangan. Tahun depan dah tak sekolah.Kan? Walaupun penat tapi BEST. Kitorang masih lagi satu kelas macam tahun lepas. Best la juga sebab kawan-kawan yang sama, Kan? Dah tahu peragai diorang macam mana kan?
 So, aku ada sediakan satu gambo khas utk korg yg mana gmbo tu aku cilok kat fb!! selamat melihat!!

p/s: aku takde cos dah balik dulu..hmm :-(
pape pun you are the best guys n guls!!!

No comments: