Friday, January 13, 2012

jAMUan KELas

Assalamualaikum..

Aku pernah tak cerita kat korang pasal jamuan kelas 4SN1 dulu? Act, aku sndiri pun dah lupa. Tapi tak pelah, kita teruskan saja..OK?

Aku nak bagi korang tengok gambo2 kitorang satu kelas masa jamuan kelas tu. OK?

Bee, sempat lagi but piss!!



Yang baju ungu n baju hijau tu teman je..malu-malu cacing lol gitu..

Agak-agak ade tak bakat jadi pemenang Oscar si Wei Wei ni?

Diani pantang tol tengok cmera. Selalu diciloknya. Last2 muka dy je yang ada. Nasib comel!!
Tugasan dari kotak beracun. Post ala-ala gedix gitu!!
yang penting comel kan Aimi?

Ruang makan di LeBoss

Aku. Anis dan Elfi..

Agak-agak dapat tak job jadi model aiskrim??

Semua dah tak pandang cmera bila perut dah berbunyi!!

FUHHH!! sedap betul..

Pn. Noraini(yang pakai tdung n baju oren tu)
En. Husni/ daddy nini
Pn. Rohani(yang tengah pegang phone)

Aku dan Zakirah Fatimah Nursyifaa'

p/s: sorry cos dah lama bru nak post enry pasal jamuan kelas ni!!ampun deh!!

No comments: