Friday, January 13, 2012

tAk SamPai SebUaLan dAh tUKAr seKoLah?

Assalamualaikum..

Act,headline yang kat atas tuaku tujukan khas buat adik aku. Baru dua minggu lepas aku dan family pergi hantar dia kat Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Yan Kedah (SMK YAKEN).
Tup-tup hari Khamis lepas mak n abah aku pergi ambil dia bawak balik rumah. Dah tak sekolah dekat situ lagi. Agak-agak kenapa ye? Takkan kena buli kot??

Takde maknanya kena buli, dia dapat tawaran yang di impikannya. Tawaran MRSM Ulul Albab Kepala Batas. Itu yang kena balik tu. Justeru, aku nak kongsi dengan korang gambar-gambar yang aku snap masa kat SMKAYAKEN. Let's watch...

Waktu pendaftaran..

Nak pi kelas dy..1 Hasanah
Huhu..kena pasang cadar katil sendiri..

Setelah siap dipasang..
inilah hasilnyaaa..
Moto asrama..

No comments: