Sunday, October 23, 2011

jAmuAn


Assalamualaikum..

Holla!! korang perasan tak? hari ni saja dah 3 entry aku post? Termasuk yang ini la.. Nampak sangat aku ni tak ada keja kat rumah kan?? Dok saja online tulis merapu-merapu then post!! Sape yang follow aku abiz la taklarat nak baca ntah apa yang aku dok bebel..haha!!

oklah di pendekkan cerita aku nak kongsi dengan korang tentang birthday party adik bongsu aku k.. have fun guys and gulz sekalian..




kek adik perempuan aku..look yummy right!

ni pula kek dik aku yang last! kek sebenar untuk besday kali ni

comel tak ladybird ni setelah di edit oleh aku?? Matanya yang begitu cantik dan shining!!
 Tak sia-sia aku suruh dia minum innershine

Hehe! My fav.. Inilah dia tauhu sumbat!! Sumbatlah mullut korang dengannya..
Tapi aku makan ni dengan kuah kacang.. Kuahnya lupa nak tangkap..

Inilah dia roti jala yang mak aku buat! bersama kuah kari ayam yang sangat menyelerakan

ni pula jiran aku yang bagi..Sangat sedap!! *_*

ntah apa dah jadi kat agar-agar ni.. edit yang kurang bagus

Hand made by aku!!

Inilah kek aku!! Gojes tak??
Errr..^_^? kek ada gojes ke??

How about this cake??
So, yummy right

Ni adik aku nya juga!!! Sangat sedap!!!
Banyak strawberry!! Tak aciii

p/s:lama gila aku tulis n edit this entry!! maklumlah buat sambil tengok tv!! Tak conse lol~_~

No comments: