Wednesday, October 5, 2011

BiLa Tak PeRGi sekOLah

Assalamualaikum..

Hari ini dah hari ke berapa ntah aku cuti. Tapi masih lagi main-main. Tak study sesungguh. Hmm. Sebenarnya aku boring la juga bila duduk kat rumah tak ada benda nak buat. Ntbok ni pula bukan ada kat rumah waktu pagi, dia muncul waktu malam jerr. Al-maklumlah my beloved abah bawa gi tempat kerja dia. Dia tahu kalau tak bawa kompon anak dia sorang nie lagi tak study. Tapi kan aku nie bukan la rajin sangat nak up date dkat fb.Kalau nak tengok youtube bukannya best pun pakai benda alah ni. Sound dia tak kuat.

Act, aku pun tak tau apa aku akan buat dengan ntbok nie kalau seharian dengan aku. Bila aku tak pergi sekolah ni macam-macam la yg my lovely mak suruh. Dia suruh lipat baju, cuci pinggan, sidai baju, angkat kain and so on. Aku tak kisah la sebab saperr lagi nak buat kalau bukan aku kan? Tapi, jiwa aku still rasa kosong n tak tahu nak buat apa. Bila nak study, malas je memanjang. Bila dok termenung, boleh pula. Tertiba teringat la pada si dia.

Ni yang tak best ni. Aku baru je nak melupakan kenangan-kenangan silam tu(ciss, ayat terlebih suda) . Tapi apa nak buat. Benda dah lepas tu la yang selalu kita ingat. Dah nama pun kenangan kan??Ada satu time tu tengah iron baju smbil smbangdgn kwn kt phone. Boleh plak teringat kt dia. Adoi!!!Aty are you alright?

Aku akui aku dengan dia memang rapat. Tapi sesungguhnya kitorang KAWAN saja. Di ulang yang wahai manusia sekalian alam. KAWAN !! Tak lebih daripada itu dan tak akan lebih daripada itu.



 
 I miss you as my friend not more than that!!
(dia dah ada makwe la. Takkan nak lebih-lebih kot. kang dicop PERAMPAS pula kan?)

 
Tapi ini lagi satu kisah..

Masa tu aku form 2 kot.(sorry da tak ingat sangat)
aku gi sekolah dan balik nak van. Once upon the time, ada mamat sorang ni bagi akku surat. Dia kata ni dari kawan dia. Dan budak tu suruh bagi kat aku. Tapi yang best nya mamat tu baca surat tu depan aku. Akuas penerima surat tu tak baca lagi, tapi dia as posmen boleh plak baca. Sungguh tidak baguss. Don't do this thing at your friend ok!! but, lastly surat tu dapat gak la kat aku. Dah la tak tau nak tulis apa n btery ntbok ni dh nazak..bye 73 assalamualaikummm

No comments: