Saturday, October 22, 2011

HaPpy biRThdAy

Assalamualaikum...

HEHE!!! : D

saja mengada-ngada sebentar!!
Al-maklumlah aku tau aku dah lama tak update apa-apa...
Bukan tak nak tapi kekangan waktu akibat final exam yang melanda diriku ini..
Ni pun sebab dapat cuti seminggu, coz deepavali...
amacam baik tak sekolah aku??

Dah berhabuk semacam jerr blog aku ni..hehe!!
Act sekarang dah pun pukul 12.10 tengah malam..
di ulang tengah malam ok!!
Apa ko buat tak tido lagi woi!!

Hehe!!
untuk pengetahuan tuan-tuan, puan-puan, kakak, abang, cik, encik, dan adik  sekalian..
hari ini merupakan birthday adik aku yang bongsu..
di ulang yerr birthday adik ku yang bongsu!!
agak tergegeh untuk diulang..

so, tadi my lovely daddy dah bagi tugasan yang cukup mencabar minda dan kreativiti aku..
siap cakap kalau tak siap jangan tido..
HUH! besday aku tak de yang buat macam ni pun!!
SUNGGUH TAK ADIL!!
oleh itu, telahpun kusiapkan tugasan yang di berikan...
nak tahu apa??
aku rasa korang pun dah boleh agak..tapi kalau tak tahu juga korang tunggu la entry untuk itu yerr!!!

assalamualaikum!!!
p/s:sangat letih tolong my mum buat persiapan untuk birthday party pukul 4.00 petang nanti...

No comments: