Monday, March 18, 2013

Demam, Kecut Perut, Takda Selera Makan..

ASSALAMUALAIKUM..

Aku comfirm, apabila korang terbaca je tajuk entry aku ni mesti korang fikir, sakit apa lah pula makcik sorang ni kan?? Sebenarnya inilah gejala yang dihadapi oleh STPM & SPM candidate. Result STPM sudah pun keluar pada hari ini. So, aku ucapkan TAHNIAH kepada mereka yang berjaya dan CUBA LAGI kepada mereka yang kurang berpuas hati dengan result masing-masing. *apelah cuba lagi, kau ingat ni gme ke boleh try again?

So, 21 March ni, giliran aku untuk menempuh hari bersejarah dalam hidup aku. Ini antara SEKARANG @ MASA DEPAN!!! Wah, sungguh dasyat ye. HUH! Maunya tak dasyat. Buat result ntah apa-apa, pengsan aku kat situ.

Tapi apa nak buat, dah jawab, jawab dah, sekarang tawakal je lah. Tapi bila dah dapat result nanti aku harap aku boleh lah terima kenyataan, walaupun kenyataan tu pahit. *ayat macam dah tahu je result aku berapa. Tak payah lah nak meraung sampai kena tutup telinga bagai. Kan?

Tak sangka aku, dah habis aku sekolah. Orang kata zaman persekolahan adalah zaman yang paling best. Kiranya, zaman best aku dah habis lah!! Hm.. Patutkah aku bersedih???
Tepuk dada tanya selera.

jarijemarimenari::Selamat kembali kepada budak-budak PLKN Siri Satu!

No comments: