Saturday, February 18, 2012

MeE mAMaK!!



Assalamualaikum!
Macam biasa setiap Sabtu mesti + wajib pi sekolah untuk aktiviti kokurukulum!
Kiranya dalam seminggu, hanya cuti satu hari jerrr..
Diulang satu hari jerr
Tak paham juga?? Mai nak tumbuk sedaih!!(tertibe jer jadi mafia!!)

So, harini aku telah memecah rekod aku sendiri dengan menggoreng mee!!
Diulang memecah rekod sendiri!!
ok fine aku tipu! Aku tolong kacau-kacau rencah-rencah dia supaya tak hangit.
Aku potong-potong bawang, cili, dan segala jenis dedaun!
Rajin tak, rajin tak, rajin tak? (ok,sila fikir sebelum jawab)
Bila dah nak siap tu aku try la rasa..
tertiba aku rasa...
macam spegetti!!

kenapa erk?
sos tomato terlebih daaa!!
tapi nasib la waktu tu tak letak sayur lagi..
so, dengan ppower yang tak berapa power aku& Anis masukkan daun sawi yang dipotong xtra besar!
diulang xtra besar!!
kitorang punya sayur semuanya xtra besar!
dah boleh buat iklan xtra besar ni!!
al-maklumlah dia punya menu utama ialah menu sihat!
memang sihat sungguh-sungguh!
dan akhirnya setelah berhempas pulas nak menyedapkan mee kitorang tu..
siap la juga.
ada yang cakap sedap! tapi aku rasa sangat pedas!!
maybe sebab aku tak makan pedas kot kan?
keputusan pertandingan masih belum diketahui!
nanti bila dah tau aku post ok!


mee yang kitorang buat tak la selazat ni!!
p/s:aku tengok ada lagi orang yang tak tahu apa dari aku!!

No comments: