Saturday, February 4, 2012

kArNivAL jOM mAsUK 'U'

Assalamualaikum..

Hari ini 4 Feb 2012 ada Karnival Jom Masuk U di perkarangan Stadium Darul Aman, Alor Setar,Kedah.

So, dibawah UBK(Unit Bimbingan & Kaunseling) aku dan ramai lagi dah ikut program ni. Kitorang naik 2 biji bas. 1 untuk bebudk Form 5 dan satu lagi untuk budax Upper Six. Memang best. Banyak pemplet, brosher dan segala macam yang aku dapat. Siap dapat beg lagi.. huhu..(pasni boleh buka kedai lelong beg..)

Aku da malas nak citerr panjang. So, tengok je yer gambo yang sempat aku snap masa kat sana ok?

SAAT DI DALAM BAS..

Bahagian belakang bas yang di konker oleh kaum hawa..


Aimi dan Najla..(Pandangan mau dari Aimi. Ada bran?)


Haha..Cian budak-budak laki. Kena duduuk depan..
Semuanya hitam dari sisi belakang.(nak pi amik kot depan segan..)


Aku & Azemah
SAAT DALAM KARNIVAL (Hasil kerja Kolej Komuniti)

Hehe..nak jugak!!


Comey kan kakak ni?


Hehe..pengantin muda!


Siyes real!Awesome!!
menakutkan!

SETELAH PENAT BERJALAN

Kami berehat sambil tangkap gambo!!


Inilah yang terjadi selepas terlalulama menunggu bas!!
Hehe..Dah macam orang baru balik shopping. Kan?

AKHIRNYA SETELAH PENAT..(Dalam bas)
Aku sempat snapsatu jerr!! Sebab aku pun TIDO juga!!
HASIL DARI RONDAAN AKU

Act, ada lagi satu plastik. Tapi aku malas la plak nak susun.


p/s: banyak benda yang aku dapat dari karnival ni. Pendek kata macam-macam ada.