Sunday, February 5, 2012

SaLAm MauLiduR rAsuL



Pelik tak bila tertiba je aku mulakan post aku dengan gambo. Selalunya gambo-gambo akan da di pengikhiran kan? Sajer jerr nak buat kelainan..

Macam yang semua orang tahu hari ini merupakan Hari Maulidur Rasul @ Hari Keputeraan Nabi Muhammad @ (bahasa senangnya) Hari Kelahiran Nabi Muhammad. Tak paham juga ke? Korang bacala benda ni ulang-ulang sampai paham. OK?

Dekat sekolah aku pun da buat sambutan Maulidur Rasul sebab tu la aku kena pergi sekolah tadi pagi. Tapi aku balik awal dalam pukul 10 pg cam tu..Macam biasa.. Diakhir enrty pastinya ada gambo yang aku nak share dengan korang..


ALAMAK MINAH ARAB MANA PULA YANG SESAT NI?
JENG..JENG..JENG..
Anis Amira lahh

Bila dah tak da kerja!!

Sementara menanti perarakan dibuat..
Dari kanan: Ekah, Fatin, Hanis Nina, Nawal

Act, semua kat sini pakai baju sama kalerr..tapi yg ori dah terdelete!!

Cantik tak baju yang kaler pink ala-ala kelawar tu?
Semua macam nak pi makan kenduri..Kuang3!!