Thursday, December 4, 2014

Program Art Life Islamic Festival


Petang kat UMT ni hujan. Kesejukan la juga aku ni. Tapi memandangkan dah lama sangat aku x menulis. KAn???? Aq gatai tangan nak menulis la hari ni.
Aku nak kongsi pasai PROGRAM ART LIFE ISLAMIC FESTIVAL. Program yang paling besaq dalam hidup aku.. (buat masa sekarang la..)


Ni dia kad konsert kami. Nak masuk kena bawak ni k!

HARI PERTAMA N KEDUA(PAGI)


Dari kiri, Senior Dahlia, aq, Senior Fadhil, Senior Ajies n Ali
Yang tengah-tengah alam tu Senior Fadhil. Dy lah manager kami. Manager yang sangat caring n garang time latihan. TQ!! Tapi kalau bab makan memang best. TORBAIKK.


 MALAM PERTAMA

Malam yang pertama ni aq n S.Dahlia je yang duty. Kitorang jadi MC untuk RUNWAY: BEAUTY IN MODESTY.
Baju sponsor ok. Haha.. TQ. ZAFFA COLLECTION!!


 MALAM TERAKHIR

Disebalik tabir. TQ!

TQ semua!

EHEM...EHEM...


 DISEBALIK TABIR

Photoshoot!


The making of script. 
Sepatutnya que card je. ^_^!

Inilah kami waktu reheasel. Penat lelah yang akhirnya terbayar bila semuanya selsai tanpa sebarang masalah yang besar. Kesilapan kecik-kecik tu tentulah ada kan? 


Sebelum itu, kami ingin memohon maaf andai ada terlancur kata, tersalah bicara sepanjang program ini berlangsung.
Akhir kata, kami tinggalkan anda dengan seribu satu kenangan sepanjang program ini berlangsung. Assalamualaikum, jumpa lagi dan selamat malam. 


jarijrmarimenari::Semua tak sangka aku jdi mc depan orang ramai doe. Haha. Jangan risau sebab aku pun sampai hari ni tak caya. Anggaplah ini semua mimpi. Mimpi indah!! Kalau yang nak tahu lagi, pergi kat insta n type #alhamdulillah14 .Ada banyak lagi gambaq kat situ.

No comments: