Tuesday, December 9, 2014

POSTER GEMERSIK LA PULA.


Hai korang!! Kalau koraang nak tahu, GEMERSIK tu adalah salah satu kelab yang aku join kat u ni. Yang menyebabkan aku terlebih aktif. 

Nama sebenarnya Kelab Pengacaraan dan Komunikasi, GEMERSIK. Alhamdulillah, rezeki aku untuk masuk kelab ni terbuka luas.. 
Aku ada gak cita kat Mukh n Eika, yang aku jadi pengacara bagai... bla.. bla bla... Mukh buat muka tak puas hatin macam nak telan aku. Hang dah kenapa MUKH???

Eika pula menjerit sampai nak terkeluaq komponen dalam middle ear aku. ANG DAH KENAPA EIKAH????

So, hari ni aku dapat arahan dari bos beso, (president kelab la sapa lagi?) untuk buat poster. Selalunya senior yang buat, which is UDIN. 

Ayong, napa lah tak bagi tau awal-awal. Saya jumpa Udin kat bawah library ni tadi. Hm....

Aku mana lah pernah buat benda alah tu. Kalau ada si Udin tu, boleh gak aku tanya dia macam mana nak buat. Mintak dy ajarkan.

Nasib Ayong tau jugak cam mana nak buat. Dan dengan bantuan beliau, siaplah jugak poster aku. Poster 5 minit. JAJAAAAANNGGGGG!!!!!!



Kalau ada yang tak puas hati tu, puas-puaskanlah hati korang yee!!!

::jarijemarimenari:: Perlu ke aq update pasal benda ni? Perlu kot sebab ni first time aku buat! Perlu ada peningkatan di kemudian hari. Hehe!!!!

No comments: