Thursday, August 30, 2012

SeLaMaT HaRi RaYa aiDiLFiTRi

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin kepada semua readers, haters, & juga sesiapa je yang terbaca enrty ini.  Oklah, aku nak citer sikit pasal raya tahun ni.

Tiap-tiap kali raya pun sama, kami sekeluarga balik kampung..
OOO..Balik Kampung..
OOO.Balik kampung..

Maklumlah orang ada kampung. Alhamdulillah sebab aku ada kampung lagi. Bagi korang yang takde kampung tu silalah jeles! Best woo ada kampung ni. Boleh buat amal kebajikan.. Sedekah darah!

Raya first kat Taiping. Family sebelah ayah aku..



 Tema tahun ni: Merah + Hitam + kelabu
Gambar adik Khalis takde sebab dia merajuk + bebai nak tengok tv. Budak-budak zaman sekarang!
 
Main-main jua keselamatan jangan lupa!!
Safety first!!
 
Aku pun joint jugak!! ko hado???
 
Aku, Khalis & Muhammad (cousin)
 
 Atuk + Opah (sebelah abah)
 
 
 
Aku & Zaid Harithah (cousin) 
 
Aku + Abah!!
Aku telah memaksa abah untuk berambar denan aku.. Hua3!
Kejam sikit!
 
 
Adik Khalis dan aksinya!!
 
 Sementra menanti orang dewasa bersiap untuk sesi ziarah-menziarahi budak-budak ni dok main game tak ingat dunia.
 
Aku & Ainul
budak suka menangis + cakar orang = series kejam!
Aku dah kena.. Memang sakit!
Lihatlah muka tak ikhlas dia. haha!! 
 
  Alhamdulillah masih ada yang sudi bagi kat aku duit raya walaupun aku dah semakin besar! Lagipun memang aku tak harap, sejak tahun lepas lagi. Maklumlah sedar diri. Tapi kalau orang tanya nak ke tak, laju je aku cakap nak!
 
Balik rumah S.P je trus kira duit. Lwan dengan adik-adik sape paling banyak. Walaupun tak dapat apa tapi ada rasa riak + bangga sikit bila diuit raya kita lebih dari orang lain. * perangai teruk betul*. Tahun ni adik Uwais menang lagi denan kutipan RM 1++. Tak aci la dia dapat sekali dengan duit UPSR! Sungguh tak adil! Hehe tapi 2 tahun lepas aku dapat sekali dengan duit PMR.  Boleh jer.  =,=''.
 
jarijemarimenari: Ampun & maaf kepada semua yang terluka. Silalah maafkan semua yang pernah bersalah dalam hidup ini kerana siapalah kita untuk tidak memaafkan seseorang kan?

No comments: