Tuesday, December 6, 2011

mAaF!! SoRRYY!!

Assalamualaikum..


Act, aku guna Bella nyer ntbook ntu mengup datekan blog aku yang dah bersarang tikus..
Errrr? ade ke tikus bace blog? Err!! Lantakla..
aku nak minta maap !!!! Sorry!!!! Ampun!!!
coz, lama tak up date.... lepas final exam aku tros balik kg. Omak aku sodap-sodap pegi KL tinggalkan aku, my bro dan daddy tersayang dekat rumah opah aku. Act, makngah aku yang minta mak aku teman dia g amik opah aku kat KL. Balik jerr aku dan my bro tu kena tinggal kat kg untuk jga opah aku.. Makngah aku dy ada keje. Maklumlah, cikgu... dia kena jga budaks-budaks SPM!! So, don't try to cheating!! garang ooo makngah aku.
aku rasa opah aku yang jaga kitorang bukan kitorang yang jaga opah. Kan? Yela pagi-pagi opah kejutkan kitorang. time makan pun panggil. Aku?  Dok saja jerr.. Dah macam Minah Saje dah. my bro plak dok tengok tv jerr..Kuang..Kuang..Kuang..


Dah seminggu jaga opah  kitorang pu balik la rumah.. Tepat jam 11.40 pagi kitorang terus pergi mandi manda di Carnival Sungai Petani yang mengambil masa hanya 5 menit. Nampak sangat dekt kan? Memang dekat pun.. Dekat gila!!! Setelah bermandi manda sampai burn muka aku kitorang pun balik..
banyak juga gambo2 waktu raya haji.. dan many more..


p/s: banyak lagi nak cerita tapi cukupla smpai kat sini yerr!!

No comments: