Friday, December 23, 2011

hiDUp PErLu diTerUskAn

Assalamualaikum..


Act, aku pun da tak ingat berapa lama aku tak update blog. Tapi a\hari ni aku update sebab aku melepak rumah Bella. Al-maklumla, dia da nak pindah. So, masa-masa ni la kit nak berdua-duaan. Boleh? CUP!!CUP!! aku straight lagi la weyh!! cian makcik ni, tengah buat homework!!bertimbun la juga. Besa la orang dok MRSM kan? 

Act, banyak kenangan aku dengan makcik ni. Dia mula pindah sini darjah 4. Its mean 6 years ago. Tapi aku mula rapat dengan dia waktu darjah 6! kitorang pergi sekolah together. Naik basikal ok! pergi tuisyen sama-sama, pi mana pun sama-sama. Dah jadi kembar dah kitorang. Aku dah anggap dia sebahagian dari aku. Tapi sekarang dia da nak pindah!! Bohong kalau aku cakap aku tak sedih!! TAPI aku still boleh kontrol biji mata dan jiwa raga aku dari menghasilkan air mata. Aku tak mau dia tengok air mata aku. Boleh? Tak kisah la boleh ke tak boleh, janji rock!!haha!! tertiba rindu kenangan bersama BELLA.












No comments: