Friday, December 4, 2015

Dah habis sem 3

Assalamualaikum...

Since dah berkurun aku tak begitu aktif kat blog ni, aku pun da tak dak banyak idea untuk tulis. 

Sem ni merupakan sem yang buat aku takdak life r. Seriously! Nak mengeluh pun, dah nak habis sem aku lalui. So, dah selamat!

YEEAAAYYY!!

Sem ni memang kaw-kaw punya KIMIA ANALISIS DAN PERSEKITARAN nya tu. Kalau kat sekolah ka, kat matrik tu, tau kata ada satu jenis kimia ja. But, bila da masuk uni, ni, baru lah terbeliak bijik mata! Baru tau berapa banyak kimia yang ada sebenarnya.

Antara subjek yang aq blajaq sem ni,
  • Kimia tak organik
  • Mekanisme dalam kimia organik
  • Kimia fizik
  • Statistik untuk kimia
  • Teknik spektroskopi dalam kimia analisis
  • Teknik pemisah dalam kimia analisis
  • Kimia alam sekitar
  • Tamadun asia dan tamadun islam
  • 3 lab!
Ni salah satu sebab pasaipa aq sesangat lah jarangnya bukak blog and update. Tak dak life weyh!

So, salah satu cara untuk aq hilangkan stress adalah join the club!
Just A CLUB actually!

Nak join banyak-banyak club tak terbawak pula nanti.

So, aq harap pada hampa semua yang baca blog ni (kalau lah ada, kan???), silalah memaafkan diri aku sebab tak selalu update blog. 

tapi aku rasa being super duper buzy is normal to someone who become a student, right?

kalau tak buzy karang cakap tak study pulak kan?

So, my final exam just around the corner. So, apa tunggu lagi!!! STUDY LAH WEYH!!!!

::jarijemarimenari:: best gila tengok senior-senior da grad! AQ PUN NAK GRAD!!!

No comments: