Wednesday, June 6, 2012

Kenduri kahwin




Cuti-cuti ni banyak sungguh kenduri..sampai penuh perut aku nak g makan.
Kalau tak pi nanti tak boleh coz Rasulullah pun suruh kita pergi bila kita dapat jemputan kecuali atas sebab keuzuran kan??

So, let's cekidout gambar-gambar yang aku sempat snap..



Ni antara gambar yg cantik yang aku tangkap kat Titi Semeling.

Kenduri anak sepupu mak aku.
Sangat lawa + hansome.. yang paling best tema dia warna hijau teqosh


Hantaran dari pihak perempuan

 

Buah manggis



Hantaran lagi



Simple and creative..
So sweet ^_^!




Sirih junjung..


 
Adik aku dan cenderahati

Model : My Beloved Mummy




Mak aku lagi




ANTARA GAMBAR YANG CANTIK BAGI AKU YANG NTAH SIAPA-SIAPA NI

Tak edit pun cuma letak link blog je..
semula jadi cantik..






 
 
jarijemarimenari: terima kasih untuk mak aku sebab sanggup layan anak dia yang suka menagkap gambar ni..hehehe..