Sunday, May 13, 2012

JaLan-jALan mAkaN AngiN

Assalamualaikum...

Aku post je entrry mid year exam ttuu..

Selepas beberrapa kettika..
(dalam pukul 2 gak aa)

Ayah aku cakap dia nak pi melawwat orrang sakitt.
Apa lagi, akuu puun offer dirri untttuuk pi.
Keluarr jalan2..saper taknak ikuutt..
Aku tahuu, kalau koorrang koompoom tak ikuuttnyerrrr
examla kattakan...

Takpa, korang ttaknak ikutt pun akuu ttak kisah.
Tak ajak puun..

Lepas perrgi melawwwat makcik ttuu dekat PAH..
(nama hospital yer, bukan nama ooorrrang. Penang Adventist Hospital)

Aku pi panttai..
Ok fine aku ttipuu,
Aku pi makan kat gerai ttepi panttai
Bestt..tak caya?
Bettuul ttak caya?
Adik akuu excitted gila
sampai tangkap gambarr tunggin tterrbalik..
Tak caya juga?
Amik ni..

Pernah tak korrang tengok orrang bergambarr macam ni?
Adik akuu jer ttauu..

Dah macam orrang nak bersilat dah




Kettara sangatt perrbezaannya..
baru nak suurruh teka..










Dia yang dah pandai ttuulis nama sendirrri.



 Paham tak?


Khas unttuk Bella 

 Gambar ni aku paling suuka..sangatt cantik

 Sian dy kene tanam kaki

Agak-agak kaki adik akuu ni boleh jadi bahan sejaah ttak??