Saturday, April 21, 2012

REAHESAL ANUGERAH SAHSIAH

Assalamualaikum..

Apo kabo gulz n guys yang sudi mnghabiskan masa blog-walking atau dah takde mende nakbuat tu kan? Masih banyak-banyak lerr, sebab blog aku juga jadi pilihan korang!
Dah lama aku tak update. Bukak pun tak, camne nak update kan?
Kalau bukak pun, takda menda nak citerr. Tak jadi juga kan?

So, sekarang tanpa membuang tenaga anda untuk membaca hal-hal yang tak sepatutnya, aku nak kongsikan dengan korang event sekolah aku
~Hari Sabtu, 21 April 2012,  Hari Anugerah Sahsiah Cemerlang.
~Hari Ahad, 22 April 2012, Hari Anugerah Cemerlang Akademik.
~Hari Isnin, 23 April 2012, CUTI! (itu yang penting tu!)

Aku terlibat dengan anugerah sahsiah tu jer..
So, esok kenala bangun awal pagi bersiap comey-comey untuk ke sekolah kan?
Aku dapat untuk kategori Pembimbing Rakan Sebaya. Selain aku, ada 10 orang lagi yang akan dapat. Ada lagi 7 orang belakang aku dan 2 orang depan aku.

Er, baru 9 kan? 7+2=9

Hah! Betul la tu. Tapi aku ada korang kira? See. Lupa daratan betul la korang ni!



Surat Kiriman Rasmi dari sekolah


Pebimbing rakan sebaya!
Antara kengkawan yang dapek jugak anugerah ini ialah:
-Fatin Nabilla
-Balqis
-Nur Atiqah (aku ler tu)
-Nur Azemah
-Syafiqah J
-Nur Syahirah
-Che Wan Nur Hidayah(panjang betul nama budak ni..hehe)
-Syafiq
-Syazwani
-Syafiqah A

Waktu reheasel  ada 2 persembahan.
-Nasyid
-Drama English

Bila nama aku disebut untuk naik pentas...HUH!

Aku cuma jaga kain jangan tersangkut jerr..haha! Dah pernah dah naik pentas! dengan riaknya!!

Masa form 2 & form 3! Aku kan Ketua tingkatan yang cemerlang! (sekali-sekala perasan kan?)
Masa PMR pun dapat naik gak! Tapi waktu tu debaran dan kegembiraannya lain sikit kan?

jarijemarimenari: kenapa banyak sanngat 'so' aku ni??